فلسفه بازاریابی رویکرد واقع گرایی نوین

نوع کتاب : ترجمه

نویسندگان

گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه محقق اردبیلی

چکیده

هدف این کتاب بنیادی است: هدف آن بازگشت به واقع گرایی سنتی نیست ، بلکه شکستن زمینه های جدید و غلبه بر موانع نظری در بازاریابی و مدیریت با تجدید نظر در برخی مفروضات و غنی سازی مقوله های آنها است و در نتیجه راه را برای رویکردهای جدید و روش شناختی هموار میکند. نوآوریها از این نظر، کتاب نوآوری و آزمایش نظری را تشویق میکند و مفاهیم جدیدی مانند دعوت و فرسایش را معر فی میکند که میتواند کاربردهای پرباری در نظریه و عمل بازاریابی پیدا کند. منظور این است که به حل مشکلات مهم و کشف پدیده های جدید کمک کند. فصل آخر کتاب رویکرد جدید را برای هشت مطالعه موردی در زمینه های تجاری به کار میگیرد .

جلد کتاب

فلسفه بازاریابی رویکرد واقع گرایی نوین

کلیدواژه‌ها