هدف از این کتاب این است که خوانندگان این کتاب را با درک درستی از چیستی استراتژی بازاریابی به پایان برسانند. نویسنده می خواهد یاد دهد که چگونه مشکلات رایجی که بازاریابان با آن مواجه میشوند را بشناسند و از آنها دوری کنند. تجربه نویسنده بهعنوان یک مشاور بازاریابی با مارک ریتسون همخوانی دارد: اینکه بسیاری از برندها به سادگی استراتژی بازاریابی ندارند. مطمئناً، آنها ممکن است استراتژی جزئی داشته باشند، اما یک استراتژی کامل ندارند. اغلب، این به این دلیل است که آنها اجازه میدهند تمرکز بر تاکتیک ها سایر عناصر مهم یک استراتژی موفق را به همان اندازه تحت الشعاع قرار دهد.
تمام آن عناصر حیاتی که برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موفق به آن نیاز دارید همان چیزی است که نویسنده به شما آموزش میدهد و نمونه هایی از آنها را در این کتاب به اشتراک میگذارد.
باشکوه, محمد و نقوی, سید علی . (1404). استراتژی بازاریابی غلبه بر دام های رایج و خلق بازاریابی مؤثر. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1404(علوم انسانی), -. doi: 978-622-5874-74-9
MLA
باشکوه, محمد , و نقوی, سید علی . "استراتژی بازاریابی غلبه بر دام های رایج و خلق بازاریابی مؤثر", انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1404, علوم انسانی, 1404, -. doi: 978-622-5874-74-9
HARVARD
باشکوه, محمد, نقوی, سید علی. (1404). 'استراتژی بازاریابی غلبه بر دام های رایج و خلق بازاریابی مؤثر', انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1404(علوم انسانی), pp. -. doi: 978-622-5874-74-9
CHICAGO
محمد باشکوه و سید علی نقوی, "استراتژی بازاریابی غلبه بر دام های رایج و خلق بازاریابی مؤثر," انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1404 علوم انسانی (1404): -, doi: 978-622-5874-74-9
VANCOUVER
باشکوه, محمد, نقوی, سید علی. استراتژی بازاریابی غلبه بر دام های رایج و خلق بازاریابی مؤثر. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1404; 1404(علوم انسانی): -. doi: 978-622-5874-74-9