کتاب حاضر برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته مدیریت بازرگانی و رشته های وابسته در نظر گرفته شده و امید است بتواند نیاز دانشجویان و مدیران علاقهمند را پاسخگو باشد. در برگردان فارسی کتاب سعی شده است تا حداکثر وفاداری به متن اصلی حفظ شود ولی سلاست و روانی خواندن مطالب نیز مدنظر بوده است.
باشکوه, محمد و نقوی, سیدعلی . (1404). اخلاق و قدرت زیستی در بازاریابی عصبی: چارچوبی برای رویکرد اخلاقی نسبت به بازاریابی. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1404(علوم انسانی), -. doi: 978-622-5874-58-9
MLA
باشکوه, محمد , و نقوی, سیدعلی . "اخلاق و قدرت زیستی در بازاریابی عصبی: چارچوبی برای رویکرد اخلاقی نسبت به بازاریابی", انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1404, علوم انسانی, 1404, -. doi: 978-622-5874-58-9
HARVARD
باشکوه, محمد, نقوی, سیدعلی. (1404). 'اخلاق و قدرت زیستی در بازاریابی عصبی: چارچوبی برای رویکرد اخلاقی نسبت به بازاریابی', انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1404(علوم انسانی), pp. -. doi: 978-622-5874-58-9
CHICAGO
محمد باشکوه و سیدعلی نقوی, "اخلاق و قدرت زیستی در بازاریابی عصبی: چارچوبی برای رویکرد اخلاقی نسبت به بازاریابی," انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1404 علوم انسانی (1404): -, doi: 978-622-5874-58-9
VANCOUVER
باشکوه, محمد, نقوی, سیدعلی. اخلاق و قدرت زیستی در بازاریابی عصبی: چارچوبی برای رویکرد اخلاقی نسبت به بازاریابی. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1404; 1404(علوم انسانی): -. doi: 978-622-5874-58-9