اخلاق و قدرت زیستی در بازاریابی عصبی: چارچوبی برای رویکرد اخلاقی نسبت به بازاریابی

نوع کتاب : ترجمه

نویسندگان

گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه محقق اردبیلی

چکیده

کتاب حاضر برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته مدیریت بازرگانی و رشته های وابسته در نظر گرفته شده و امید است بتواند نیاز دانشجویان و مدیران علاقهمند را پاسخگو باشد.
در برگردان فارسی کتاب سعی شده است تا حداکثر وفاداری به متن اصلی حفظ شود ولی سلاست و روانی خواندن مطالب نیز مدنظر بوده است.

جلد کتاب

اخلاق و قدرت زیستی در بازاریابی عصبی: چارچوبی برای رویکرد اخلاقی نسبت به بازاریابی

کلیدواژه‌ها