کتاب حاضر به بررسی دقیق و سیستماتیک مواردی می پردازد که برای برنامه ریزی و ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) ضروری است. در سراسر این کتاب، به تعادل تئوری با کاربرد عملی و همچنین نحوه ی اجرای موفقیت آمیز تئوری برای برقراری ارتباط مؤثر توجه شده است. این کتاب به طور گام به گام با ایجاد مبنایی برای ارائه زمینه و نگاهی به نقش (IMC)در ایجاد برندها و تقویت شرکت ها به بهبود دانش و فهم ما کمک میکند. این کتاب سپس آنچه را که برای توسعه و اجرای پیام های مؤثر انجام میشود و اینکه چه طور می توان اطمینان حاصل کرد که آن ها بدون توجه به رسانه ها، منسجم و پیوسته ارائه شده اند، بررسی می نماید.
باشکوه, محمد و نقوی, سید علی . (1404). ارتباطات بازاریابی یکپارچه استراتژیک. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1404(علوم انسانی), -. doi: 978-622-5874-78-7
MLA
باشکوه, محمد , و نقوی, سید علی . "ارتباطات بازاریابی یکپارچه استراتژیک", انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1404, علوم انسانی, 1404, -. doi: 978-622-5874-78-7
HARVARD
باشکوه, محمد, نقوی, سید علی. (1404). 'ارتباطات بازاریابی یکپارچه استراتژیک', انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1404(علوم انسانی), pp. -. doi: 978-622-5874-78-7
CHICAGO
محمد باشکوه و سید علی نقوی, "ارتباطات بازاریابی یکپارچه استراتژیک," انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1404 علوم انسانی (1404): -, doi: 978-622-5874-78-7
VANCOUVER
باشکوه, محمد, نقوی, سید علی. ارتباطات بازاریابی یکپارچه استراتژیک. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1404; 1404(علوم انسانی): -. doi: 978-622-5874-78-7