ارتباطات بازاریابی یکپارچه استراتژیک

نوع کتاب : ترجمه

نویسندگان

گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه محقق اردبیلی

چکیده

کتاب حاضر به بررسی دقیق و سیستماتیک مواردی می پردازد که برای برنامه ریزی و ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) ضروری است. در سراسر این کتاب، به تعادل تئوری با کاربرد عملی و همچنین نحوه ی اجرای موفقیت آمیز تئوری برای برقراری ارتباط مؤثر توجه شده است. این کتاب به طور گام به گام با ایجاد مبنایی برای ارائه زمینه و نگاهی به نقش (IMC)در ایجاد برندها و تقویت شرکت ها به بهبود دانش و فهم ما کمک میکند. این کتاب سپس آنچه را که برای توسعه و اجرای پیام های مؤثر انجام میشود و اینکه چه طور می توان اطمینان حاصل کرد که آن ها بدون توجه به رسانه ها، منسجم و پیوسته ارائه شده اند، بررسی می نماید.

جلد کتاب

ارتباطات بازاریابی یکپارچه استراتژیک

کلیدواژه‌ها