نگرشی نو بر اخلاق کسب و کار در عصر حاضر

نوع کتاب : تصنیف

نویسنده

گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه محقق اردبیلی

چکیده

کتاب حاضر در هشت فصل کلی و با ملحوظ کردن مباحث نوینی همچون فضائل و منافع مشترک در حوزه های چهارگانه کسب و کار، رهبری، بازاریابی و مدیریت منابع انسانی، سنن کنفوسیوسی در اخلاق فضیلت، افراد در دنیای تجارت، اخلاق در تجارت جهانی و نیز چالش های اقتصادی و اخلاقی قرن بیست و یکم، به رشته تحریر در آمده است. ذکر این نکته لازم است که مصنف در تنظیم مطالب این اثر، صرف نظر از بهره مندی های مستقیم و غیر مستقیم از منابع داخلی و خارجی با اتکا به سالها تأمّل و تعمق در حوزه های اخلاق کسب و کار و تدریس دروس تخصّصی اخلاقی در مقاطع کار شناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در غالب موارد از تجربیات و تراوشات ذهنی و اندوخته های متراکم در طی یک دهه استفاده نموده و آنچه در ذهن و ضمیر و حافظه و ذاکره علمی نویسنده بوده بر صفحات کتاب جاری شده است.

جلد کتاب

نگرشی نو بر اخلاق کسب و کار در عصر حاضر

کلیدواژه‌ها