سیف اللهی, ناصر و نیکخواه, یونس . (1403). نیازهای مشتری و مدیریت استراتژیک (تجزیه و تحلیل حلقههای چپ و راست). انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1403(علوم انسانی), -. doi: 978-622-5874-80-0
MLA
سیف اللهی, ناصر , و نیکخواه, یونس . "نیازهای مشتری و مدیریت استراتژیک (تجزیه و تحلیل حلقههای چپ و راست)", انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1403, علوم انسانی, 1403, -. doi: 978-622-5874-80-0
HARVARD
سیف اللهی, ناصر, نیکخواه, یونس. (1403). 'نیازهای مشتری و مدیریت استراتژیک (تجزیه و تحلیل حلقههای چپ و راست)', انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1403(علوم انسانی), pp. -. doi: 978-622-5874-80-0
CHICAGO
ناصر سیف اللهی و یونس نیکخواه, "نیازهای مشتری و مدیریت استراتژیک (تجزیه و تحلیل حلقههای چپ و راست)," انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1403 علوم انسانی (1403): -, doi: 978-622-5874-80-0
VANCOUVER
سیف اللهی, ناصر, نیکخواه, یونس. نیازهای مشتری و مدیریت استراتژیک (تجزیه و تحلیل حلقههای چپ و راست). انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1403; 1403(علوم انسانی): -. doi: 978-622-5874-80-0