نوع کتاب : تالیف
نویسنده
گروه آموزشی مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه محقق اردبیلی
شابک جلد دوم: 978-600-8569-56-5
سیفاللهی, ناصر. (1403). اصول مدیریت بازاریابی. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1403(علوم انسانی), -. doi: 978-622-7258-07-3
ناصر سیفاللهی. "اصول مدیریت بازاریابی", انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1403, علوم انسانی, 1403, -. doi: 978-622-7258-07-3
سیفاللهی, ناصر. (1403). 'اصول مدیریت بازاریابی', انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1403(علوم انسانی), pp. -. doi: 978-622-7258-07-3
سیفاللهی, ناصر. اصول مدیریت بازاریابی. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1403; 1403(علوم انسانی): -. doi: 978-622-7258-07-3