نوع کتاب : ترجمه
نویسندگان
گروه آموزشی مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه محقق اردبیلی
مولف: الکساندر چرنو
سیفالهی, ناصر و اسکندری, نادر . (1399). مدیریت استراتژیک بازاریابی: چارچوب. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1399(کارنامه یکساله), -. doi: 978-622-7258-38-7
سیفالهی, ناصر , و اسکندری, نادر . "مدیریت استراتژیک بازاریابی: چارچوب", انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1399, کارنامه یکساله, 1399, -. doi: 978-622-7258-38-7
سیفالهی, ناصر, اسکندری, نادر. (1399). 'مدیریت استراتژیک بازاریابی: چارچوب', انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1399(کارنامه یکساله), pp. -. doi: 978-622-7258-38-7
ناصر سیفالهی و نادر اسکندری, "مدیریت استراتژیک بازاریابی: چارچوب," انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1399 کارنامه یکساله (1399): -, doi: 978-622-7258-38-7
سیفالهی, ناصر, اسکندری, نادر. مدیریت استراتژیک بازاریابی: چارچوب. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1399; 1399(کارنامه یکساله): -. doi: 978-622-7258-38-7