نوع کتاب : ترجمه
نویسندگان
گروه آموزشی مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه محقق اردبیلی
جلد کتاب
مولف: آن میلتنبرگ
زارعی, قاسم, & محمودی پاچال, زینب. (1402). برندسازی تغییر: راهنمای برندسازی برای کارآفرینان اجتماعی، چالشگران، موسسات غیرانتفاعی و تحولآفرینان شرکتی. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1402(02), -. doi: 978-622-5874-71-8
قاسم زارعی; زینب محمودی پاچال. "برندسازی تغییر: راهنمای برندسازی برای کارآفرینان اجتماعی، چالشگران، موسسات غیرانتفاعی و تحولآفرینان شرکتی", انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1402, 02, 1402, -. doi: 978-622-5874-71-8
زارعی, قاسم, محمودی پاچال, زینب. (1402). 'برندسازی تغییر: راهنمای برندسازی برای کارآفرینان اجتماعی، چالشگران، موسسات غیرانتفاعی و تحولآفرینان شرکتی', انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1402(02), pp. -. doi: 978-622-5874-71-8
زارعی, قاسم, محمودی پاچال, زینب. برندسازی تغییر: راهنمای برندسازی برای کارآفرینان اجتماعی، چالشگران، موسسات غیرانتفاعی و تحولآفرینان شرکتی. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1402; 1402(02): -. doi: 978-622-5874-71-8