برندسازی تغییر: راهنمای برندسازی برای کارآفرینان اجتماعی، چالشگران، موسسات غیرانتفاعی و تحو‌ل‌آفرینان شرکتی

نوع کتاب : ترجمه

نویسندگان

گروه آموزشی مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه محقق اردبیلی

جلد کتاب

برندسازی تغییر: راهنمای برندسازی برای کارآفرینان اجتماعی، چالشگران، موسسات غیرانتفاعی و تحو‌ل‌آفرینان شرکتی


مولف: آن میلتنبرگ

قیمت نسخه چاپی ۱۹۰ هزار تومان
قیمت نسخه الکترونیکی ۷۰ هزار تومان

جهت دریافت فایل کتاب، اطلاعات تماس به همراه فیش واریزی دروجه انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی را به ایمیل press@uma.ac.ir ارسال نمایید.