نوع کتاب : تالیف
نویسندگان
گروه آموزشی مدیریت بازرگانی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران
باشکوه اجیرلو, محمد, علی پور, وحیده, & شکسته بند, میترا. (1395). مدیریت دانش و بازاریابی. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1395(کارنامه یکساله), -. doi: 978-600-9626-86-1
محمد باشکوه اجیرلو; وحیده علی پور; میترا شکسته بند. "مدیریت دانش و بازاریابی", انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1395, کارنامه یکساله, 1395, -. doi: 978-600-9626-86-1
باشکوه اجیرلو, محمد, علی پور, وحیده, شکسته بند, میترا. (1395). 'مدیریت دانش و بازاریابی', انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1395(کارنامه یکساله), pp. -. doi: 978-600-9626-86-1
باشکوه اجیرلو, محمد, علی پور, وحیده, شکسته بند, میترا. مدیریت دانش و بازاریابی. انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی, 1395; 1395(کارنامه یکساله): -. doi: 978-600-9626-86-1